« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie Sesji.

2. Przedstawienie porządku obrad.

3. Przyjęcie protokołu z XII (12) Sesji Rady Powiatu.

4. Informacja Przewodniczącego Rady z prac Rady w okresie międzysesyjnym.

5. Informacja Starosty z działalności Zarządu Powiatu w okresie międzysesyjnym oraz informacja z wykonania uchwał Rady Powiatu.

6. Wnioski i opinie Komisji Rady Powiatu.

7. Przyjęcie informacji z działalności Komendy Powiatowej Policji w Gołdapi w roku 2024.

8. Przyjęcie informacji z działalności Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gołdapi w roku 2024.

9. Przyjęcie informacji z działalności Powiatowego Urzędu Pracy w Gołdapi w roku 2024.

10. Przyjęcie informacji z realizacji Powiatowego Programu Promocji Zatrudnienia oraz Aktywizacji Lokalnego Rynku Pracy w roku 2024.

11. Przyjęcie sprawozdania z realizacji „Programu współpracy powiatu gołdapskiego z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie za rok 2024.

12. Podjęcie uchwał Rady Powiatu w sprawach:

a) przystąpienia Powiatu Gołdapskiego do realizacji projektu „Nowoczesne warsztaty w ZSZ w Gołdapi” numer FEWM.06.04-IZ.00-0036/24 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2021-2027, Priorytet 6: Edukacja i kompetencje EFS+, Działanie 6.4: Edukacja zawodowa;

b) udzielenia pomocy finansowej w formie dotacji celowej Powiatowi Oleckiemu na dofinansowanie kosztów związanych z utrzymaniem portalu turystycznego Krainy EGO, Ełk- Gołdap- Olecko;

c) udzielenia pomocy finansowej Samorządowi Województwa Warmińsko – Mazurskiego na dofinansowanie zadań związanych z funkcjonowaniem Biura Regionalnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego w Brukseli w roku 2025;

13. Interpelacje Radnych.

14. Zapytania Radnych.

15. Wnioski i oświadczenia Radnych.

16. Odpowiedzi na zgłoszone zapytania, interpelacje i wnioski Radnych.

17. Odpowiedzi na zgłoszone wnioski Komisji Rady Powiatu.

18. Sprawy różne.

19. Wolne wnioski.

20. Głos wolny.

21. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej