Porządek obrad
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołów z LV (55), LVI (56) Sesji.
4.
Informacja Przewodniczącego Rady z prac Rady w okresie międzysesyjnym.
5.
Informacja Starosty z działalności Zarządu Powiatu w okresie międzysesyjnym oraz informacja z wykonania uchwał Rady Powiatu.
6.
Wnioski i opinie Komisji Stałej Rady.
7.
Przyjęcie informacji o stanie i strukturze bezrobocia oraz formach przeciwdziałania bezrobociu w I półroczu 2022 roku.
8.
Zapoznanie się z informacją o przebiegu wykonania budżetu Powiatu Gołdapskiego za I półrocze 2022 r. i o kształtowaniu się Wieloletniej Prognozy Finansowej.
9.
Podjęcie uchwał Rady Powiatu w sprawach:
a)
zmieniająca uchwałę w sprawie określenia zadań i wysokości środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych przeznaczonych na zadania w 2022 roku;
b)
ustalenia rozkładu godzin pracy oraz dyżurów aptek ogólnodostępnych na terenie powiatu gołdapskiego w 2023 r.;
c)
zmieniająca uchwałę w sprawie określenia tygodniowego, obowiązkowego wymiaru zajęć nauczycieli prowadzących kształcenie w formie zaocznej, bibliotekarzy bibliotek pedagogicznych, pedagogów, psychologów, logopedów, terapeutów pedagogicznych, doradców zawodowych oraz zaliczania do wymiaru godzin poszczególnych zajęć w kształceniu zaocznym w szkołach prowadzonych przez powiat gołdapski;
d)
przyjęcia uchwały Rady Powiatu w sprawie uchwalenia „Programu współpracy powiatu gołdapskiego z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, na rok 2023.”;
e)
zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Gołdapskiego na lata 2022–2037;
f)
zmian budżetu powiatu w roku 2022.
g)
zmieniająca uchwałę w sprawie powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji.
h)
zmieniająca uchwałę w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej Rady Powiatu w Gołdapi.
12.
Wnioski i oświadczenia Radnych.
13.
Odpowiedzi na zgłoszone zapytania, interpelacje i wnioski Radnych.
14.
Odpowiedzi na zgłoszone wnioski Komisji Stałych Rady.