« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie Sesji.

4. Informacja Przewodniczącego Rady z prac Rady w okresie międzysesyjnym.

5. Informacja Starosty z działalności Zarządu Powiatu w okresie międzysesyjnym oraz informacja z wykonania uchwał Rady Powiatu.

6. Wnioski i opinie Komisji Stałej Rady.

9. Podjęcie uchwał Rady Powiatu w sprawach:

a) zmieniająca uchwałę w sprawie określenia zadań i wysokości środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych przeznaczonych na zadania w 2022 roku;

c) zmieniająca uchwałę w sprawie określenia tygodniowego, obowiązkowego wymiaru zajęć nauczycieli prowadzących kształcenie w formie zaocznej, bibliotekarzy bibliotek pedagogicznych, pedagogów, psychologów, logopedów, terapeutów pedagogicznych, doradców zawodowych oraz zaliczania do wymiaru godzin poszczególnych zajęć w kształceniu zaocznym w szkołach prowadzonych przez powiat gołdapski;

d) przyjęcia uchwały Rady Powiatu w sprawie uchwalenia „Programu współpracy powiatu gołdapskiego z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, na rok 2023.”;

10. Interpelacje Radnych

11. Zapytania Radnych.

12. Wnioski i oświadczenia Radnych.

13. Odpowiedzi na zgłoszone zapytania, interpelacje i wnioski Radnych.

14. Odpowiedzi na zgłoszone wnioski Komisji Stałych Rady.

15. Sprawy różne.

16. Wolne wnioski.

17. Głos wolny.

18. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej