Porządek obrad
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z XXXII (32) Sesji.
4.
Infomacja w sprawei przedstawienia planu utrzymania oddziału wewnętrznego w szpitalu.
5.
Informacja Przewodniczącego Rady z prac Rady w okresie międzysesyjnym.
6.
Informacja Starosty z działalności Zarządu Powiatu w okresie międzysesyjnym oraz informacja z wykonania uchwał Rady Powiatu.
7.
Wnioski i opinie Komisji Stałych Rady.
8.
Przyjęcie informacji z działalności Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gołdapi w roku 2020.
9.
Przyjęcie informacji z działalności Komendy Powiatowej Policji w Gołdapi w roku 2020.
10.
Przyjęcie informacji z działalności Powiatowego Urzędu Pracy w Gołdapi w roku 2020.
11.
Przyjęcie informacji z realizacji Powiatowego Programu Promocji Zatrudnienia oraz Aktywizacji Lokalnego Rynku Pracy w roku 2020.
12.
Przyjęcie sprowadzania z realizacji „Programu współpracy powiatu gołdapskiego z organizacjami pozarządowymi w art. 3 ust 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, za rok 2020”.
13.
Podjęcie uchwał Rady Powiatu w sprawach:
a)
udzielenia pomocy finansowej w formie dotacji celowej Powiatowi Oleckiemu na dofinansowanie kosztów związanych z utrzymaniem portalu turystycznego Krainy EGO Ełk-Gołdap-Olecko,
b)
przyjęcia zadania z zakresu administracji rządowej,
c)
zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2021- 2037,
d)
zmian budżetu Powiatu Gołdapskiego w roku 2021 rok,
e)
rozpatrzenia skargi na Starostę Gołdapskiego,
f)
rozpatrzenia skargi na działalność Dyrektora Zespołu Placówek Edukacyjno- Wychowawczych w Gołdapi,
g)
przyjęcia rezygnacji z funkcji członka Zarządu Powiatu w Gołdapi,
h)
uzupełnienie składu osobowego Komisji Rewizyjnej Rady Powiatu w Gołdapi,
i)
uzupełnienie składu osobowego Komisji Skarg Wniosków i Petycji Rady Powiatu w Gołdapi,
j)
powołania Komisji Statutowej Rady Powiatu w Gołdapi.
k)
zmieniająca uchwałę w sprawie ustalenia wysokości diet oraz zwrotu kosztów podróży służbowych radnych.
14.
Interpelacje Radnych.
16.
Wnioski i oświadczenia Radnych.
17.
Odpowiedzi na zgłoszone zapytania, interpelacje i wnioski Radnych.
18.
Odpowiedzi na zgłoszone wnioski Komisji Stałych Rady.