« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie Sesji.

2. Przedstawienie porządku obrad.

4. Informacja Przewodniczącego Rady z prac Rady w okresie międzysesyjnym.

5. Informacja Starosty z działalności Zarządu Powiatu w okresie międzysesyjnym oraz informacja z wykonania uchwał Rady Powiatu.

6. Wnioski i opinie Komisji Stałych Rady.

9. Przyjęcie informacji z działalności Powiatowego Urzędu Pracy w Gołdapi w roku 2018.

12. Przyjęcie sprowadzania z realizacji „Programu Współpracy powiatu gołdapskiego z organizacjami pozarządowymi w art. 3 ust 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, za rok 2018”.

13. Podjęcie uchwał Rady Powiatu w sprawach:

b) określenia zadań i wysokości środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych przeznaczonych na zadania w 2019 roku,

14. Interpelacje Radnych.

15. Zapytania Radnych.

16. Wnioski i oświadczenia Radnych.

17. Odpowiedzi na zgłoszone zapytania, interpelacje i wnioski Radnych.

18. Odpowiedzi na zgłoszone wnioski Komisji Stałych Rady.

19. Sprawy różne.

20. Wolne wnioski.

21. Głos wolny.

22. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej