Porządek obrad
2.
Przedstawienie porządku obrad
3.
Przyjęcie protokołu z V (5) Sesji.
4.
Informacja Przewodniczącego Rady z prac Rady w okresie międzysesyjnym.
5.
Informacja Starosty z działalności Zarządu Powiatu w okresie międzysesyjnym oraz informacja z wykonania uchwał Rady Powiatu.
6.
Wnioski i opinie Komisji Stałych Rady.
7.
Przyjęcie sprawozdania Dyrektora Domu św. Faustyny „Nie lękajcie się” Caritas Diecezji Ełckiej w Gołdapi za okres 01.07.2018-31.12.2018 r. z realizacji zadania publicznego „Prowadzenia całodobowej placówki opiekuńczo – wychowawczej typu socjalizacyjnego łączącej zadania o charakterze interwencyjnym”.
8.
Przyjęcie sprawozdania z działalności Zarządu Dróg Powiatowych w Gołdapi za 2018 rok w porównaniu do roku 2017.
9.
Przyjęcia sprawozdania z wykonania planu finansowego za 2018 r. Samodzielnego Publicznego Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Gołdapi.
10.
Przyjęcie sprawozdania z działalności Warsztatów Terapii Zajęciowej w Gołdapi za rok 2018 .
11.
Podjęcie uchwał Rady Powiatu w sprawach:
a)
oceny działalności Warsztatu Terapii Zajęciowej w Gołdapi,
b)
powołania Rady Społecznej działającej przy Samodzielnym Publicznym Zakładzie Pielęgnacyjno-Opiekuńczym w Gołdapi,
c)
udzielenia pomocy finansowej Samorządowi Województwa Warmińsko – Mazurskiego na dofinansowanie zadań związanych z funkcjonowaniem Biura Regionalnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego w Brukseli w roku 2019,
d)
zmian budżetu Powiatu Gołdapskiego w roku 2019 rok.
e)
zmiany „Programu współpracy powiatu gołdapskiego z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust 3. ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie”, na rok 2019,
f)
uwzględnienia gminy Gołdap w Programie Uzupełniania Lokalnej i Regionalnej Infrastruktury Kolejowej „Kolej+”,
g)
rozpatrzenia petycji mieszkańca Powiatu Gołdapskiego.
12.
Interpelacje Radnych.
14.
Wnioski i oświadczenia Radnych.
15.
Odpowiedzi na zgłoszone zapytania, interpelacje i wnioski Radnych.
16.
Odpowiedzi na zgłoszone wnioski Komisji Stałych Rady.