« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

3. Przyjęcie sprawozdania z działalności Warsztatów Terapii Zajęciowej w Gołdapi za rok 2024 – referuje Kierownik Warsztatu Terapii Zajęciowej.

4. Przyjęcie raportu ze stanu sanitarno–higienicznego Powiatu Gołdapskiego za rok 2024 - referuje Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Gołdapi.

5. Przyjęcie informacji z działalności Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Gołdapi w roku 2024 – referuje Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Gołdapi.

6. Przyjęcie sprawozdania z realizacji powiatowej strategii rozwiązywania problemów społecznych w roku 2024 – referuje Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Gołdapi.

7. Przyjęcie sprawozdania realizacji „Powiatowego Programu Działań na Rzecz Osób Niepełnosprawnych” w roku 2024 – referuje Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Gołdapi.

8. Dokonanie oceny zasobów pomocy społecznej za rok 2024 dla Powiatu Gołdapskiego – referuje Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Gołdapi.

9. Podjęcie uchwał Zarządu Powiatu w sprawie:

a) powołania komisji konkursowej w związku z ogłoszonym otwartym konkursem ofert na realizację zadania z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej pod nazwą: „Prowadzenie dwóch całodobowych placówek opiekuńczo – wychowawczych typu socjalizacyjnego łączących zadania o charakterze interwencyjnym” – referuje Główny specjalista ds. zdrowia i pomocy społecznej;

b) wydania opinii dla zadania pn.”Budowa i przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Rożyńsk Mały (gmina Gołdap, powiat gołdapski) – referuje Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Gołdapi.

10. Przyjęcie projektów uchwał Rady Powiatu w sprawie:

a) oceny działalności Warsztatu Terapii Zajęciowej w Gołdapi – referuje Główny specjalista ds. zdrowia i pomocy społecznej;

b) przyjęcia sprawozdania z realizacji Powiatowego Programu Ochrony Zdrowia Psychicznego na lata 2023 – 2030 za lata 2023-2024 – referuje Główny specjalista ds. zdrowia i pomocy społecznej;

11. Sprawy bieżące.

12. Wolne wnioski.

13. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej