Porządek obrad
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołów z I (1), II (2), III(3) Sesji.
4.
Informacja Przewodniczącego Rady z prac Rady w okresie międzysesyjnym.
5.
Informacja Starosty z działalności Zarządu Powiatu w okresie międzysesyjnym oraz informacja z wykonania uchwał Rady Powiatu.
6.
Wnioski i opinie Komisji Rady Powiatu.
7.
Raport o stanie Powiatu Gołdapskiego za rok 2023 oraz debata.
8.
Podjęcie uchwał Rady Powiatu w sprawie udzielenia Zarządowi Powiatu w Gołdapi wotum zaufania.
9.
Przygotowanie do udzielenia absolutorium Zarządowi Powiatu w Gołdapi za 2023 rok:
a)
rozpatrzenie sprawozdania finansowego za 2023 rok,
b)
rozpatrzenie sprawozdania Zarządu Powiatu w Gołdapi z wykonania budżetu powiatu za 2023 rok,
c)
zapoznanie się z informacją o stanie mienia Powiatu Gołdapskiego,
d)
zapoznanie się z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej o przedłożonym przez Zarząd Powiatu sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2023 rok wraz z informacją o stanie mienia komunalnego,
e)
zapoznanie się z wnioskiem Komisji Rewizyjnej Rady Powiatu w Gołdapi o udzieleniu absolutorium,
f)
zapoznanie się z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie zaopiniowania wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Powiatu w Gołdapi,
g)
wystąpienia komisji stałych, dyskusja.
10.
Podjęcie uchwał Rady Powiatu w sprawach:
a)
zmieniająca uchwałę w sprawie określenia zadań i wysokości środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych przeznaczonych na zadania w 2024 roku,
b)
przyjęcia Powiatowego Programu Ochrony Zdrowia Psychicznego na lata 2023-2030,
c)
rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Powiatu Gołdapskiego za 2023 rok,
d)
udzielenia Zarządowi Powiatu w Gołdapi absolutorium z tytułu wykonania budżetu za rok 2023,
e)
zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Gołdapskiego na lata 2024 – 2039,
f)
zmian budżetu powiatu w roku 2024.
g)
udzielenia pomocy finansowej Gminie Dubeninki na zadanie pn.: „Żytkiejmy sękaczem stoją- zmaterializowanie symbolu w centrum wsi”.
11.
Interpelacje Radnych.
13.
Wnioski i oświadczenia Radnych.
14.
Odpowiedzi na zgłoszone zapytania, interpelacje i wnioski Radnych.
15.
Odpowiedzi na zgłoszone wnioski Komisji Stałych Rady.