« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie posiedzenia.

2. Przedstawienie porządku obrad.

4. Zapoznanie się z informacją dotyczącą przebiegu letniego sezonu turystycznego w 2024 w Powiecie Gołdapskim - referują: – Komendant Powiatowy Policji w Gołdapi, – Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Gołdapi, – Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Gołdapi.

5. Zapoznanie się z informacją o funkcjonowaniu szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024 – referują: – Dyrektor Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Gołdapi, – Dyrektor Liceum Ogólnokształcącego w Gołdapi, – Dyrektor Zespołu Szkół Zawodowych w Gołdapi, – Dyrektor Zespołu Placówek Edukacyjno-Wychowawczych w Gołdapi.

6. Zapoznanie się z informacją dotyczącą przygotowania placówek oświatowych do roku szkolnego 2024/2025 - referują: – Dyrektor Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Gołdapi, – Dyrektor Liceum Ogólnokształcącego w Gołdapi, – Dyrektor Zespołu Szkół Zawodowych w Gołdapi, – Dyrektor Zespołu Placówek Edukacyjno-Wychowawczych w Gołdapi.

7. Przyjęcie projektów uchwał Rady Powiatu w sprawach:

a) zmieniająca uchwałę w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych oraz warunków i zasad korzystania z tych przystanków, których właścicielem lub zarządzającym jest Powiat Gołdapski – referuje Dyrektor Zarząd Dróg Powiatowych w Gołdapi;

b) zmieniająca uchwałę w sprawie określenia zadań i wysokości środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych przeznaczonych na zadania w 2024 roku – referuje Główna Księgowa Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Gołdapi;

c) zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Gołdapskiego na lata 2024–2039 referuje Skarbnik Powiatu;

e) emisji obligacji komunalnych oraz zasad ich zbywania, nabywania i wykupu - referuje Skarbnik Powiatu;

f) udzielenia przez Powiat Gołdapski pomocy finansowej Gminie Gołdap - referuje Naczelnik Wydziału Komunikacji i Transportu.

8. Sprawy bieżące.

9. Wolne wnioski.

10. Wnioski Komisji.

11. Zamknięcie posiedzenia.

« Powrót do strony głównej