« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum i przedstawienie porządku obrad.

2. Podjęcie uchwał Zarządu Powiatu w sprawie:

a) wytycznych do opracowania projektu budżetu Powiatu Gołdapskiego na 2026 r. i projektu Wieloletniej Prognozy Finansowej – referuje Skarbnik Powiatu;

b) wyznaczenia przedstawiciela Powiatu Gołdapskiego do Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Lider w EGO” oraz zastępcy przedstawiciela – referuje Główny specjalista ds. organizacji pozarządowych;

c) wyznaczenia przedstawiciela Powiatu Gołdapskiego do Stowarzyszenia Warmińsko – Mazurskich Samorządów Pogranicza oraz zastępcy przedstawiciela – referuje Główny specjalista ds. organizacji pozarządowych;

d) udzielenia pełnomocnictwa Dyrektorowi Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Gołdapi w związku z realizacją programu „Samodzielność-Aktywność-Mobilność!” – Dostępne mieszkanie – referuje Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Gołdapi;

e) udzielenia pełnomocnictwa Dyrektorowi Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Gołdapi w związku z realizacją programu „Samodzielność-Aktywność-Mobilność!” – Mieszkanie dla absolwenta – referuje Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Gołdapi;

3. Rozpatrzenia wniosku w sprawie podpisania upoważnienia do podejmowania czynności w Generatorze Funduszu Solidarnościowego – referuje Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Gołdapi.

4. Przyjęcie projektów uchwał Rady Powiatu w sprawie:

a) a) zmieniająca uchwałę w sprawie określenia zadań i wysokości środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych przeznaczonych na zadania w 2025 roku – referuje Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Gołdapi;

b) przyjęcia „Programu współpracy powiatu gołdapskiego z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust 3. ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie", na rok 2026 - referuje Główny specjalista ds. organizacji pozarządowych.

5. Sprawy bieżące.

6. Wolne wnioski.

7. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej