« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

2. Przyjęcie protokołów z XXIII (23), XXIV (24), XXV (25) posiedzenia Zarząd Powiatu.

3. Przyjęcie informacji z działalności Komendy Powiatowej Policji w Gołdapi w roku 2024 - referuje Komendant Powiatowy Policji w Gołdapi.

4. Przyjęcie informacji z działalności Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gołdapi w roku 2024 - referuje Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Gołdapi.

5. Przyjęcie informacji z działalności Powiatowego Urzędu Pracy w Gołdapi w roku 2024 - referuje Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Gołdapi.

6. Przyjęcie informacji z realizacji Powiatowego Programu Promocji Zatrudnienia oraz Aktywizacji Lokalnego Rynku Pracy w roku 2024 - referuje Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Gołdapi.

7. Rozpatrzenia wniosku w sprawie wygaszenia trwałego zarządu dla nieruchomości gruntowej niezabudowanej, oznaczonej numerem ewidencyjnym działki 214/2 o pow. 0,0035 ha, położonej w obrębie Zawady gmina Banie Mazurskie, stanowiącej własność Powiatu Gołdapskiego - referuje Naczelnik Wydziału Geodezji i Nieruchomości.

8. Sprawozdanie z realizacji „Programu współpracy powiatu gołdapskiego z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie za rok 2024 – referuje Główny specjalista ds. organizacji pozarządowych.

9. Podjęcie uchwał Zarządu Powiatu w sprawie:

a) przyznania dofinansowania projektów zgłoszonych w ramach Programu Współpracy Powiatu Gołdapskiego z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust 3, ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, na rok 2025 – referuje Główny specjalista ds. organizacji pozarządowych;

b) wydania opinii dla zadania pn. ,,Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej we wsi Niedrzwica” – referuje Dyrektor Zarząd Dróg Powiatowych w Gołdapi;

c) wydania opinii dla zadania pn. ,,Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej we wsi Kowalki” – referuje Dyrektor Zarząd Dróg Powiatowych w Gołdapi;

d) ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych Powiatu Gołdapskiego z zakresu prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanych przy zabytkach wpisanych do rejestru lub znajdujących się w gminnej ewidencji zabytków położonych na terenie Powiatu Gołdapskiego, których realizację w roku 2025 wspiera Powiat Gołdapski – referuje Sekretarz Powiatu;

e) upoważnienia dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Gołdapi do realizacji Programu „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” dla jednostek samorządu terytorialnego - edycja 2025 finansowanego z Funduszu Solidarnościowego – referuje Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Gołdapi.

f) upoważnienia do składania oświadczeń woli w imieniu Powiatu Gołdapskiego w zakresie związanym z podpisaniem umowy o dofinansowanie projektu „Nowoczesne warsztaty w ZSZ w Gołdapi” FEWM.06.04-IZ.00-0036/24 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2021-2027, Priorytet 6: Edukacja i kompetencje EFS+, Działanie 6.4: Edukacja zawodowa –– referuje Główny specjalista ds. edukacji;

10. Przyjęcie projektów uchwał Rady Powiatu w sprawie:

a) przystąpienia Powiatu Gołdapskiego do realizacji projektu „Nowoczesne warsztaty w ZSZ w Gołdapi” numer FEWM.06.04-IZ.00-0036/24 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2021-2027, Priorytet 6: Edukacja i kompetencje EFS+, Działanie 6.4: Edukacja zawodowa – referuje Główny specjalista ds. edukacji;

b) udzielenia pomocy finansowej w formie dotacji celowej Powiatowi Oleckiemu na dofinansowanie kosztów związanych z utrzymaniem portalu turystycznego Krainy EGO, Ełk- Gołdap - Olecko – referuje Sekretarz Powiatu;

c) udzielenia pomocy finansowej Samorządowi Województwa Warmińsko – Mazurskiego na dofinansowanie zadań związanych z funkcjonowaniem Biura Regionalnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego w Brukseli w roku 2025 – referuje Sekretarz Powiatu.

11. Omówienie wyników kontroli przeprowadzonych wg planu kontroli 2024 r. – referuje Sekretarz Powiatu.

13. Sprawy bieżące.

14. Wolne wnioski.

15. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej