Porządek obrad
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołów z VI (6) i VII (7) posiedzenia Komisji.
4.
Przedstawienie informacji o wykonanych zadaniach inwestycyjnych i remontach na drogach powiatowych w roku 2024 oraz informacji dotyczącej przygotowania do sezonu zimowego - referuje Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Gołdapi.
5.
Przedstawienie informacji o remontach i inwestycjach przeprowadzonych w roku 2024 na obiektach będących w zasobie Powiatu Gołdapskiego oraz o pozyskanych środkach zewnętrznych i ich wykorzystaniu w porównaniu do roku poprzedniego - referują: - Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Gołdapi, - Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Gołdapi, - Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Gołdapi.
6.
Przyjęcie projektów uchwał Rady Powiatu w sprawach:
a)
ustalenia wysokości opłat za usunięcie i przechowywanie statku lub innego obiektu pływającego na 2025 rok – referuje Sekretarz Powiatu,
b)
ustalenia na rok 2025 wysokości opłat za usunięcie pojazdu z drogi i jego parkowanie na parkingu strzeżonym oraz wysokości kosztów powstałych w razie odstąpienia od usunięcia pojazdu – referuje Naczelnik Wydziału Komunikacji i Transportu,
c)
zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Gołdapskiego na lata 2024–2039 referuje Skarbnik Powiatu,
d)
zmian budżetu powiatu w roku 2024- referuje Skarbnik Powiatu.
7.
Praca nad budżetem Powiatu Gołdapskiego na rok 2025 wraz z wypracowaniem opinii Komisji.
11.
Zamknięcie posiedzenia.