« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie posiedzenia.

4. Przedstawienie informacji o wykonanych zadaniach inwestycyjnych i remontach na drogach powiatowych w roku 2024 oraz informacji dotyczącej przygotowania do sezonu zimowego - referuje Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Gołdapi.

5. Przedstawienie informacji o remontach i inwestycjach przeprowadzonych w roku 2024 na obiektach będących w zasobie Powiatu Gołdapskiego oraz o pozyskanych środkach zewnętrznych i ich wykorzystaniu w porównaniu do roku poprzedniego - referują: - Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Gołdapi, - Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Gołdapi, - Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Gołdapi.

6. Przyjęcie projektów uchwał Rady Powiatu w sprawach:

a) ustalenia wysokości opłat za usunięcie i przechowywanie statku lub innego obiektu pływającego na 2025 rok – referuje Sekretarz Powiatu,

b) ustalenia na rok 2025 wysokości opłat za usunięcie pojazdu z drogi i jego parkowanie na parkingu strzeżonym oraz wysokości kosztów powstałych w razie odstąpienia od usunięcia pojazdu – referuje Naczelnik Wydziału Komunikacji i Transportu,

c) zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Gołdapskiego na lata 2024–2039 referuje Skarbnik Powiatu,

9. Wolne wnioski.

10. Wnioski Komisji.

11. Zamknięcie posiedzenia.

« Powrót do strony głównej