Porządek obrad
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Informacja Przewodniczącego Rady z prac Rady w okresie międzysesyjnym.
4.
Informacja Starosty z działalności Zarządu Powiatu w okresie międzysesyjnym oraz informacja z wykonania uchwał Rady Powiatu.
5.
Wnioski i opinie Komisji Stałej Rady.
6.
Raport o stanie Powiatu Gołdapskiego za rok 2021 oraz debata.
7.
Podjęcie uchwał Rady Powiatu w sprawie udzielenia Zarządowi Powiatu w Gołdapi wotum zaufania.
8.
Przygotowanie do udzielenia absolutorium Zarządowi Powiatu w Gołdapi za 2021 rok:
a)
rozpatrzenie sprawozdania finansowego za 2021 rok,
b)
rozpatrzenie sprawozdania Zarządu Powiatu w Gołdapi z wykonania budżetu powiatu za 2021 rok,
c)
zapoznanie się z informacją o stanie mienia Powiatu Gołdapskiego,
d)
zapoznanie się z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej o przedłożonym przez Zarząd Powiatu sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2021 rok wraz z informacją o stanie mienia komunalnego,
e)
zapoznanie się z wnioskiem Komisji Rewizyjnej Rady Powiatu w Gołdapi o udzieleniu absolutorium,
f)
zapoznanie się z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie zaopiniowania wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Powiatu w Gołdapi,
g)
wystąpienia komisji stałych, dyskusja.
9.
Podjęcie uchwał Rady Powiatu w sprawach:
a)
rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Powiatu Gołdapskiego za 2021 rok,
b)
udzielenia Zarządowi Powiatu w Gołdapi absolutorium z tytułu wykonania budżetu za rok 2021,
c)
zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Gołdapskiego na lata 2022–2037,
d)
zmian budżetu powiatu w roku 2022,
e)
zmieniająca uchwałę w sprawie określenia zadań i wysokości środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych przeznaczonych na zadania w 2022 roku,
f)
zmieniająca uchwałę w sprawie zasad przyznawania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków usytuowanym na terenie Powiatu Gołdapskiego,
g)
udzielenia pomocy finansowej Samorządowi Województwa Warmińsko – Mazurskiego na dofinansowanie zadań związanych z funkcjonowaniem Biura Regionalnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego w Brukseli w roku 2022.
10.
Interpelacje Radnych.
12.
Wnioski i oświadczenia Radnych.
13.
Odpowiedzi na zgłoszone zapytania, interpelacje i wnioski Radnych.
14.
Odpowiedzi na zgłoszone wnioski Komisji Stałych Rady.