« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie Sesji.

3. Informacja Przewodniczącego Rady z prac Rady w okresie międzysesyjnym.

4. Informacja Starosty z działalności Zarządu Powiatu w okresie międzysesyjnym oraz informacja z wykonania uchwał Rady Powiatu.

5. Wnioski i opinie Komisji Stałej Rady.

6. Raport o stanie Powiatu Gołdapskiego za rok 2021 oraz debata.

8. Przygotowanie do udzielenia absolutorium Zarządowi Powiatu w Gołdapi za 2021 rok:

b) rozpatrzenie sprawozdania Zarządu Powiatu w Gołdapi z wykonania budżetu powiatu za 2021 rok,

c) zapoznanie się z informacją o stanie mienia Powiatu Gołdapskiego,

d) zapoznanie się z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej o przedłożonym przez Zarząd Powiatu sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2021 rok wraz z informacją o stanie mienia komunalnego,

f) zapoznanie się z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie zaopiniowania wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Powiatu w Gołdapi,

g) wystąpienia komisji stałych, dyskusja.

9. Podjęcie uchwał Rady Powiatu w sprawach:

e) zmieniająca uchwałę w sprawie określenia zadań i wysokości środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych przeznaczonych na zadania w 2022 roku,

f) zmieniająca uchwałę w sprawie zasad przyznawania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków usytuowanym na terenie Powiatu Gołdapskiego,

g) udzielenia pomocy finansowej Samorządowi Województwa Warmińsko – Mazurskiego na dofinansowanie zadań związanych z funkcjonowaniem Biura Regionalnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego w Brukseli w roku 2022.

10. Interpelacje Radnych.

11. Zapytania Radnych.

12. Wnioski i oświadczenia Radnych.

13. Odpowiedzi na zgłoszone zapytania, interpelacje i wnioski Radnych.

14. Odpowiedzi na zgłoszone wnioski Komisji Stałych Rady.

15. Sprawy różne.

16. Wolne wnioski.

17. Głos wolny.

18. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej