« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie Sesji.

2. Przedstawienie porządku obrad.

4. Informacja Przewodniczącego Rady z prac Rady w okresie międzysesyjnym.

5. Informacja Starosty z działalności Zarządu Powiatu w okresie międzysesyjnym oraz informacja z wykonania uchwał Rady Powiatu.

6. Wnioski i opinie Komisji Stałej Rady.

7. Raport o stanie Powiatu Gołdapskiego za rok 2022 oraz debata.

9. Przygotowanie do udzielenia absolutorium Zarządowi Powiatu w Gołdapi za 2022 rok:

c) zapoznanie się z informacją o stanie mienia Powiatu Gołdapskiego,

d) zapoznanie się z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej o przedłożonym przez Zarząd Powiatu sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2022 rok wraz z informacją o stanie mienia komunalnego,

e) zapoznanie się z wnioskiem Komisji Rewizyjnej Rady Powiatu w Gołdapi o udzieleniu absolutorium,

f) zapoznanie się z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie zaopiniowania wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Powiatu w Gołdapi,

g) wystąpienia komisji stałych, dyskusja.

10. Podjęcie uchwał Rady Powiatu w sprawach:

b) uchylenia uchwały Nr IX/56/11 Rady Powiatu w Gołdapi z dnia 30 czerwca 2011 r. w sprawie określenia zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu Powiatu Gołdapskiego za pierwsze półrocze oraz o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej,

11. Interpelacje Radnych.

12. Zapytania Radnych.

13. Wnioski i oświadczenia Radnych.

14. Odpowiedzi na zgłoszone zapytania, interpelacje i wnioski Radnych.

15. Odpowiedzi na zgłoszone wnioski Komisji Stałych Rady.

16. Sprawy różne.

17. Wolne wnioski.

18. Głos wolny.

19. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej