« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie Sesji.

4. Informacja Przewodniczącego Rady z prac Rady w okresie międzysesyjnym.

5. Informacja Starosty z działalności Zarządu Powiatu w okresie międzysesyjnym oraz informacja z wykonania uchwał Rady Powiatu.

6. Wnioski i opinie Komisji Stałych Rady.

7. Podjęcie uchwał Rady Powiatu w sprawach:

a) zmieniająca uchwałę w sprawie określenia zadań i wysokości środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych przeznaczonych na zadania w 2022 roku.

c) zmieniająca uchwałę w sprawie przyjęcia „Program współpracy powiatu gołdapskiego z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust 3. ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie", na rok 2023.

8. Analiza oświadczeń majątkowych.

9. Interpelacje Radnych.

10. Zapytania Radnych.

11. Wnioski i oświadczenia Radnych.

12. Odpowiedzi na zgłoszone zapytania, interpelacje i wnioski Radnych.

13. Odpowiedzi na zgłoszone wnioski Komisji Stałych Rady.

14. Sprawy różne.

15. Wolne wnioski.

16. Głos wolny.

17. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej