« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie Sesji.

4. Informacja Przewodniczącego Rady z prac Rady w okresie międzysesyjnym.

5. Informacja Starosty z działalności Zarządu Powiatu w okresie międzysesyjnym oraz informacja z wykonania uchwał Rady Powiatu.

6. Wnioski i opinie Komisji Stałych Rady.

7. Przedstawienie informacji o wykonanych zadaniach inwestycyjnych i remontach na drogach powiatowych w roku 2022 oraz informacji dotyczących przygotowania do sezonu zimowego.

8. Przedstawienie informacji o remontach i inwestycjach przeprowadzonych w roku 2022 na obiektach będących w zasobie Powiatu Gołdapskiego oraz o pozyskanych środkach zewnętrznych oraz ich wykorzystaniu w porównaniu do roku poprzedniego.

9. Podjęcie uchwał Rady Powiatu w sprawach:

a) zmieniająca uchwałę w sprawie określenia zadań i wysokości środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych przeznaczonych na zadania w 2022 roku,

b) ustalenia na rok 2023 wysokości opłat za usunięcie pojazdu z drogi i jego parkowanie na parkingu strzeżonym oraz wysokości kosztów powstałych w razie odstąpienia od usunięcia pojazdu,

e) wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Miastem Suwałki w sprawie organizacji nauki religii Kościoła Ewangelicko - Augsburskiego dla uczniów uczęszczających do szkół prowadzonych przez Powiat Gołdapski,

10. Interpelacje Radnych.

11. Zapytania Radnych.

12. Wnioski i oświadczenia Radnych.

13. Odpowiedzi na zgłoszone zapytania, interpelacje i wnioski Radnych.

14. Odpowiedzi na zgłoszone wnioski Komisji Stałych Rady.

15. Sprawy różne.

16. Wolne wnioski.

17. Głos wolny.

18. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej