Porządek obrad
2.
Przedstawienie porządku obrad Sesji.
3.
Informacja Przewodniczącego Rady z prac Rady w okresie międzysesyjnym.
4.
Informacja Starosty z działalności Zarządu Powiatu w okresie międzysesyjnym oraz informacja z wykonania uchwał Rady Powiatu.
5.
Wnioski i opinie Komisji Stałych Rady.
6.
Projekt Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Gołdapskiego na lata 2019 – 2034 oraz Budżetu Powiatu Gołdapskiego na rok 2019:
a)
opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej o projekcie Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Gołdapskiego na lata 2019– 2034, możliwości sfinansowania deficytu budżetowego przedstawionego w projekcie uchwały budżetowej Powiatu Gołdapskiego na 2019 rok i projektu budżetu powiatu na rok 2019,
b)
opinia o projekcie Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Gołdapskiego na lata 2019– 2034 i projekcie budżetu powiatu na rok 2019 Komisji Planowania, Budżetu, Finansów, Promocji Powiatu, Gospodarki, Ochrony Środowiska, Zdrowia, Oświaty i Polityki Społecznej,
7.
Podjęcie uchwał Rady Powiatu w sprawach:
a)
uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2019- 2034,
b)
uchwalenia budżetu Powiatu Gołdapskiego na 2019 rok,
c)
zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2018- 2034,
d)
zmian budżetu Powiatu Gołdapskiego w roku 2018 rok,
e)
zmieniająca uchwałę w sprawie określenia zadań i wysokości środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych przeznaczonych na zadania w 2018 roku,
f)
zatwierdzenia planu pracy Rady Powiatu w Gołdapi na 2019 rok,
g)
zatwierdzenia planów pracy Komisji Stałej Rady Powiatu w Gołdapi na rok 2019,
h)
zatwierdzenia planu kontroli Komisji Rewizyjnej Rady Powiatu w Gołdapi na rok 2019,
i)
desygnowania delegata na Zgromadzenie Ogólne Związku Powiatów Polskich.
j)
zmiany uchwały w sprawie ustalenia wykazu wydatków, które nie wygasają z końcem roku budżetowego 2018,
k)
powołania Komisji Statutowej Rady Powiatu w Gołdapi.
10.
Wnioski i oświadczenia Radnych.
11.
Odpowiedzi na zgłoszone zapytania, interpelacje i wnioski Radnych.
12.
Odpowiedzi na zgłoszone wnioski Komisji Stałych Rady.