zmień kontrast
powiększ czcionkę
pomniejsz czcionkę
uproszczona wersja
Kadencja 2024 - 2029
Kadencja 2018 - 2023
Kadencja 2014 - 2018
Rada Powiatu w Gołdapi
L Sesja w dniu 25 marca 2022, godz. 13:00
w siedzibie Starostwa Powiatowego w Gołdapi, ul. Krótka 1, sala nr 2.
Posiedzenia
Głosowania
Rejestr uchwał
Transmisje z obrad
Rada Powiatu w Gołdapi
Lista obecności na posiedzeniu
Andrzej Ciołek
Obecny
Józef Dominiuk
Nieobecny
Jarosław Wiktor Dzienis
Obecny
Anna Falińska
Obecna
Wacław Grenda
Obecny
Alicja Anna Iwaniuk
Obecna
Małgorzata Marianna Kuliś
Obecna
Marek Kuskowski
Nieobecny
Leszek Retel
Obecny
Grażyna Barbara Senda
Obecna
Karol Szablak
Obecny
Wioletta Tomaszewska-Walc
Obecna
Marzanna Marianna Wardziejewska
Obecna
Piotr Wasilewski
Obecny
Stanisław Wójtowicz
Obecny
Porządek obrad
13:20
1.
Otwarcie posiedzenia.
13:21
2.
Przedstawienie porządku obrad.
13:24
3.
Informacja Przewodniczącego Rady z prac Rady w okresie międzysesyjnym.
13:32
4.
Informacja Starosty z działalności Zarządu Powiatu w okresie międzysesyjnym oraz informacja z wykonania uchwał Rady Powiatu.
13:38
5.
Wnioski i opinie Komisji Stałych Rady.
13:39
6.
Zatwierdzenie sprawozdania Dyrektora Domu św. Faustyny „Nie lękajcie się” Caritas Diecezji Ełckiej w Gołdapi za okres 01.01.2021-31.12.2021 r. z realizacji zadania publicznego „Prowadzenia całodobowej placówki opiekuńczo – wychowawczej typu socjalizacyjnego łączącej zadania o charakterze interwencyjnym”.
DŚF- sprawozdanie zrealizacji zadania publicznego w okresie od 01.01.2021 r. - 31.12.2021 r. (17,16MB)
Opinia do sprawozdania za 2021 r. (0,4MB)
Głosowanie jawne
(Zatwierdzenie sprawozdania Dyrektora Domu św. Faustyny „Nie lękajcie s...)
13:40
7.
Przyjęcie sprawozdania z działalności Zarządu Dróg Powiatowych w Gołdapi za 2021 rok w porównaniu do roku 2020.
Prezentacja - sprawozdanie 2020_2021 (8,4MB)
Prezentacja - sprawozdanie 2020_2021 (8,4MB)
Głosowanie jawne
(Przyjęcie sprawozdania z działalności Zarządu Dróg Powiatowych w Gołda...)
13:48
8.
Przyjęcie informacji o stanie dróg i planu remontów, bieżącego utrzymania dróg i ulic powiatowych na rok 2022.
ZDP - stan dróg powiatowych. (0,84MB)
Stan dróg powiatowych (0,26MB)
Głosowanie jawne
(Przyjęcie informacji o stanie dróg i planu remontów, bieżącego utrzyma...)
13:24
9.
Przyjęcie sprawozdania z działalności Warsztatów Terapii Zajęciowej w Gołdapi za rok 2021.
WTZ- Sprawozdanie z działalności WTZ w Gołdapi za rok 2021 (2,18MB)
Głosowanie jawne
(Przyjęcie sprawozdania z działalności Warsztatów Terapii Zajęciowej w...)
10.
Podjęcie uchwał Rady Powiatu w sprawach:
13:50
a)
oceny działalności Warsztatu Terapii Zajęciowej w Gołdapi.
ZD - pozytywna ocena działalności WTZ w Gołdapi (0,2MB)
Głosowanie jawne
(oceny działalności Warsztatu Terapii Zajęciowej w Gołdapi.)
13:51
b)
określenia zadań i wysokości środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych przeznaczonych na zadania w 2022 roku.
PCPR-PFRON (1,43MB)
opinia do uchwały PFRON (0,34MB)
Głosowanie jawne
(określenia zadań i wysokości środków Państwowego Funduszu Rehabilitacj...)
13:53
c)
zmian budżetu Powiatu Gołdapskiego w roku 2022.
Uchwała Rady Powiatu w sprawie zmian budżetu powiatu na rok 2022 r (0,11MB)
Uzasadnienie do Uchwały Rady Powiatu w sprawie zmian budżetu 2022 (0,41MB)
Załącznik Nr 1_plan dochodów w 2022 r. (0,44MB)
Załącznik Nr 2_plan wydatków w 2022 r. (0,71MB)
Załącznik Nr 3_wydatki na inwestycje w 2022 r. (0,3MB)
Załącznik Nr 3a_ pozostałe wydatki majątkowe w 2022 r. (0,31MB)
Załącznik Nr 4_wydatki na zadania i projekty z udziałem środków Unijnych w 2022 r. (0,38MB)
Załącznik Nr 5_dochody i wydatki na zadania zlecone z administracji rządowej w 2022 r. (0,52MB)
Załącznik Nr 6_porozumienia z jst w 2022 r. (0,39MB)
Załącznik Nr 7_plan przychodów i rozchodów w 2022 r. (0,48MB)
Załącznik Nr 8_dotacje udzielane z jst dla podmiotów spoza s f p w 2022 (0,34MB)
Załącznik Nr 9 RFIL w 2022 r. (0,35MB)
Głosowanie jawne
(zmian budżetu Powiatu Gołdapskiego w roku 2022.)
13:53
11.
Interpelacje Radnych.
13:53
12.
Zapytania Radnych.
13:53
13.
Wnioski i oświadczenia Radnych.
13:54
14.
Odpowiedzi na zgłoszone zapytania, interpelacje i wnioski Radnych.
13:54
15.
Odpowiedzi na zgłoszone wnioski Komisji Stałych Rady.
13:59
16.
Sprawy różne.
13:59
17.
Wolne wnioski.
14:00
18.
Głos wolny.
14:00
19.
Zamknięcie obrad.